Subject: RE: Päring Teatriliidult.
From: "Marie Anett Heinsalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 15:02:19 +0200

Tere, Gert!

Kirjutasite küsimusega seoses riigilt palka saavate kultuuritöötajate hulga 
kohta.

Saadan andmed aastate 2015-2024 kohta. Kultuuritöötaja definitsioon 
sisustati konkreetselt 2016. aastal pärast seda, kui 2014. aastal võeti 
vastu „Kultuuripoliitika põhialused aastani 2020“ ning tekkis poliitiline 
otsus: Riik võtab suuna riigiga töösuhtes olevate kõrgharidusega 
kultuuritöötajate ja kutsekvalifikatsiooniga atesteeritud spetsialistide 
miinimumtöötasu tõstmiseks täistööaja korral Eesti keskmise palga tasemele. 
Kuni selle ajani ei toimunud palgaandmete korjet sellise töökoha funktsiooni 
järgi. Varasemaid andmeid meil ei ole ning neile ei kehti enam ka 
säilitamiskohustus.

Aasta

Täistööajale taandatud töötajate koormus

S.h: kultuuritöötajad

2015

3956

2016

3797

2635

2017

3789

2630

2018

3802

2466

2019

3764

2371

2020

3724

2340

2021

3653

2447

2022

3605

2448

2023

3614

2452

2024

3633

2463

Asutuste muutused:

Likvideeritud

No99

Hoiuraamatukogu

UNESCO ERK (al. 2022 KUM kooseisus)

Lisandunud

Sakala TM

Talllinnfilm

Spordikoolituse ja -Teabe SA

SA Kuressaare Teater

Lugupidamisega
Marie Anett Heinsalu
teatrinõunik | kunstide osakond
tel 5558 4168
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Kultuuriministeerium

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti
www.kul.ee <http://www.kul.ee>

From: Kristiina Alliksaar <[email-masked]>
Sent: Friday, November 1, 2024 12:17 PM
To: [email-masked]
Cc: Marie Anett Heinsalu <[email-masked]>
Subject: Re: Päring Teatriliidult.

Tere, Gert!

Saime päringu kätte. Päris nii pikka ajalugu statistika osas meil ei ole, 
aga jagame seda, mis on.

Marie (ka kirja koopias) on meiepoolne kontakt.

Tervitan

Kristiina

On 31. Oct 2024, at 16:18, Gert Raudsep <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

 Tere Kristiina

Meie päring on manuses.
Loodan, et ministeeriumil on vastavad andmed olemas.

Tänan juba ette.

-- 

Lugupidamisega
Gert Raudsep

Sellele meilile ei pea pärast tööaega või puhkepäeval vastama.